Tuesday, June 2, 2015

DETTOL HEROES KIT ongoing from WOOP


Assalammualaikum...


"Kita tahu keluarga bermakna segala-galanya untuk kita. Kita akan melakukan apa sahaja untuk memastikan mereka gembira dan sihat. Dettol percaya bahawa kesihatan bergantung kepada pilihan yang kita buat setiap hari di rumah, dalam masyarakat kita dan seterusnya. Itulah sebabnya kita, sebagai pemimpin yang dipercayai dengan kepakaran dalam pembasmian kuman, kebersihan dan pertolongan cemas untuk lebih banyak generasi komited untuk menyediakan penyelesaian yang pernah lebih baik untuk hari ini dan pada masa akan datang"

Secara jujurnya dekat sebulan juga nak completekan Big Mission Dettol nie, gigih!! Semata mata nak dapatkan Dettol Heroes Kit..hehehehe.. 2 mission dah lame di completekan sebab tak susah mana pun..kita hanya perlu LIKED page Dettol di FB dan Share Video Dettol dari YOUTUBE kat FB.. dah complete mission yang dua tu, dapat lagi 2 Mission yg baru..yg ni leceh sket la sebab kene selfie dan pos kat FB.. Alhamdulillah berjaya juga completekan semua Big Mission Dettol.. kita tunggu aje la dapat ke tak DETTOL HEROES KIT...

Buat masa ni berjaya mengumpul 820 points.. masih menunggu mata dari 6 mission dan ada 5 mission tak buat lagi..2 minggu lepas dah merasmikan points, saya redeem Fabreez To GO 75ml x 2 Bottle..tapi tak sampai lagi.. hehehehehe..


Sekian...



2 comments: