Tuesday, April 28, 2015

Jajan 20 sen... terobek...

Dua puluh sen.... RM0.20....time aku skolah rendah 20sen kira besar jugak nilai nye...ak slalu pau mak sehari 20 sen "mak, nak 20 sen boleh??" "Amikla kat laci mesin"....pastu jalan ngn adik mimamimoth g kedai Wak dkt hujung lorong... jalan pimpin tangan lagikkk, hahaha... pastu beli jajan 10sen ngn aiskrim pop ais yg keras 1... pop ais tu patah dua kongsi...ekeke...

Pastu suka tahan babu jual roti nak beli jajan 20sen.. ni sape la yg ajr aku mkn jajan ni kalau x bukan akak n abg aku... keje suh ak g kdai beli jajan (ada bukti bergambar tauuu)... hahahaha... larikkkk...

Antara jajan yg bes :-



♥ Jajan ni perasa durian, harga dia 20sen je time tu.. memang sedap mkn jajan ni..


♥ Jajan supering ni pon harga 20sen.. makan jajan ni nnt tangan bau busukkk, pastu gigi kuning kauu...


♥coklat ni nama ap xtau, tp suka saaangaattt beli...sbb cantik warna warni kot... kikikiii..ni pon 20 sen...


Banyak lagi jajan nostalgia nie, nak letak semua mcm xlarat pulak kannn.. hupdate guna henpon ni mata kejap kecik kejap besar je rase... ekekeke..sekarang nk dapat jajan 20sen payah, kalau nk dpt pon dgn sarat ko kne borong dulu br dpt rege 1 20sen.. hahuahuahua...

ape2 pon jangan nk hadap jajan je, tak baik utk kesihatan.. dah sakit nnt xdpt mkn jajan...sekiannn..





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...